بهینه سازی سایت | سئو | بهبود رتبه سایت | افزایش بازدید

بهینه سازی سایت | سئو | بهبود رتبه سایت | افزایش بازدید

  • به چه دلیل باید از متخصص سئو کمک بگیریم؟

    صرفه جویی در بزرگترین سرمایه یعنی «زمان»

     

    سئوی حرفه ای در کرج و بهینه سازی حرفه ای برای این شهر شامل چه مواردی است؟

    به نظر شما روزانه چند پست یا مقاله در اینترنت منتشر می شود؟ نظری دارید؟

    طبق آخرین آمار تنها در سایتهای وردپرسی روزانه بیش از 2 میلیون پست منتشر می شود. اگر بخواهیم ساده کنیم در هر ثانیه 24 پست در اینترنت منتشر می شود. باز هم ساده تر؟ از زمانیکه شما شروع به خواندن همین مقاله کرده اید، 216 پست در اینترنت فقط توسط مخاطبین وردپرس منتشر شد.

    اگر کاربرانی که وردپرس ندارند را در این آمار بگنجانیم عدد و رقم سرسام آور خواهد شد. به نظر شما احتمال دیده شدن مقاله یا محصول شما در این حجم از اینترنت چقدر است؟ در اینجاست که سئو به کمک شما می آید.

    ولی منظور از سئو چیست؟

    اگر با تعریف سئو آشنا باشید میدانید که سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد و در واقع به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و اهم آن یعنی گوگل است. ولی چه چیزی را می بایست بهینه کنیم؟ آیا این بهینه سازی تنها برای طراحی سایت اعمال می شود؟ و یا هر صفحه و یا نوشته نیز میبایست سئو شود؟ آیا لینک های درون سایت شما هم نیاز میبایست بهینه سازی گردد؟

    برای پاسخ به این پرسش شاید بهتر باشد در ابتدا با مفهوم بهینه سازی و  سئو بیشتر آشنا شویم. ما در وینتو به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه ای هایی که در زمینه سئو فعال است، همواره سعی کردیم که به مشتریان خود خدماتی را پیشنهاد دهیم که برای آنها مفید است، گرچه راه های کوتاه تری نیز در سئو وجود دارد که احتمال شکست آن در آینده بسیار بالاست . با وجود آن که یک شرکت خصوصی مانند وینتو نمی تواند به تنهایی فرهنگ جامعه را تغییر دهد اما بسیار خوشحالیم  که در سالهایی که فعالیت می کنیم، توانسته ایم نقشی در بهبود فرهنگ سئو در ایران و تغییر نگرش جامعه به سئو داشته باشیم.

    ما در وینتو قبل از هر چیز مسیر درست حرک را به شما می آموزیم.  چیزی که وینتو به تجره آموخته است این است که، هدف مناسبی برای سئو مشخص نمی شود و همین موضوع در نهایت باعث نارضایتی مشتری خواهد شد. به عنوان مثال سایتی که در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می کند تمایل دارد که در عبارت “آشپزخانه” در گوگل رتبه کسب کند و برای این عبارت به دنبال استعلام قیمت سئو است. وظیفه ما به عنوان یک تیم سئو کاری و هر سئو کار حرفه ای این است که به مشتری خود توضیح دهد که چه کاری برای او خوب است و نتیجه مناسب ایجاد می کند و چه کاری نتیجه ندارد. هدف گذاری صحیح و اصولی در سئو می تواند کمک بسیار زیادی به شما در جهت بهبود و رشد کسب و کاری که دارید بکند. در اینجا بیشتر با این موضوع خواهیم پرداخت. پس با وینتو همراه باشید.

     

    سئو چیست

    سئو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. ( SEO ) مخفف عبارت Search Engine Optimization است. به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو !؟

    تلفظ رایج و ناصحیح این عبارت سئو است و تلفظ صحیح آن اس ایی او میباشد.

    از طرفی سئو یعنی به کار بردن روش ها و تکنیکهایی که باعث میشوند امتیاز یک صفحه وب جهت نمایش در نتایج نخست موتورهای جستجو افزایش یابد. به عبارت دیگر لینک صفحه و یا صفحاتی از وب سایت شما در صدر نتایج یک جستجو در ازاء کلمات خاصی ( کلمات کلیدی مرتبط با سایت ، خدمات و یا محصولات ) قرار گیرد . اینکه امتیازبندی چگونه و بر چه اساسی انجام میشود خارج از موضوع این مطلب است ولی اهمیت سئو یه این سبب است که اکثر کاربران اینترنت جهت دسترسی به خدمات و محصولات مورد نیاز خود از موتورهای جستجو استفاده میکنند و اهمیت سئو دوچندان خواهد شد وقتی بدانیم که اکثر مردم تنها به صفحه ی اول نتایج جستجـو توجه میکنند . به طور خلاصه

    SEO و بهینه سازی سایت

    کمی درباره تاریخچه SEO و بهینه سازی سایت

    سئو (SEO) اگر چه موضوعی است که برای بسیاری از مردم جدید به نظر می رسد سبقه تاریخی بسیار طولانی دارد. بهینه سازی برای موتورهای جستجو جریانی سیال در جهان اینترنت بوده است و ریشه های آن به اوایل دهه نود میلادی باز می گردد. اگر چه ظاهر سئو (SEO) در سال 2012 تفاوت فاحشی با اویل ظهور آن در اینترنت دارد اما تغییرات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به راحتی قابل پیگیری است. در ابتدا تمام عملیاتی که مدیران وب سایت ها ملزم به انجام آن بودند، ارسال آدرس صفحه( یا URL)به موتورهای جستجو بود که در نهایت یک عنکبوت یا بات جهت خزش آن صفحه توسط موتور جستجو عملیات خزش و ایندکس شدن صفحات را انجام می داد. ولی به مرور رقابلت ها افزایش پیدا کرد و تلاش صرف تعریف بهتر محتوا برای عنکبوت های متورهای جستجو شد.

     مختصری در تاریخ سئو (SEO)

    • 1995 – یاهو وب دایرکتوری خودش را راه اندازی کرد.
    • 1998- گوگل راه اندازی شد، دی موز نیز در همان سال روی کار آمد.
    • 2000- یاهو آلتاویستا را رهاکرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت کرد.
    • 2001-  رتبه صفحه به کاربران از طریق منوی ابزار نشان داده شد.
    • 2005- تگ NoFollow معرفی شد.
    • 2009- گوگل الگوریتم کافئین را معرفی کرد که وظیفه اصلی در سئو(SEO) را بر عهده دارد.
    • 2011- الگوریتم پاندا به روز شد. این یک گام اساسی در تاریخ سئو (SEO) است.
    • 24 آپریل 2012- الگوریتم پنگوئن به روز شد.
    • 27 سپتامبر 2012- ای ام دی به روز شد. ( این واژه مخفف تطابق دقیق با دامنه است.)
    • 4 اکتبر 2012-  65 بسته اجرایی

     

    موتورهای جستجو چگونه عمل میکنند؟

    موتور های جستجو به چه صورت کار می کنند؟

    موتورهای جستجو در واقع وب سایت هایی هستند که طراحی شده اند تا به مردم در یافتن محتوای مورد نظرشان کمک کنند. اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند در مورد هر کدام کمی ممکن است متفاوت باشد.

    موتورهای جستجو بطور کلی سه وظیفه برای خود قایل هستند :

    1- جستجوی اینترنت، یا بخشی از آن بر اساس کلمات با اهمیت
    2- فهرست کردن (Index) کلماتی که یافته اند و اینکه در کجا این کلمات یافت شده اند.
    3- کمک به کاربران برای یافتن محتوای مورد نظرشان با استفاده از جستجوی یک یا چند کلمه

     

    همانطور که گفتیم موتورهای جستجوگر، صفحات وب را به وسیله نرم افزار گردش کننده یا به اسم عامیانه خزندگی (عنکبوت) می یابد و لیست می کنند. طراحی سایت مناسب برای سئو، علاوه بر اینکه طبقه بندی محتوایی مناسبی باید داشته باشد، باید برای موتورهای جستجو قابل خزش باشد و سرعت لود مناسبی داشته باشد، همچنین پارامترهای تجربه کاربری بر روی دسکتاپ و موبایل را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

    خب با توجه به توضیحاتی که درباره سئو و روش های رفتاری موتورهای جستجو دادیم پرسشی در اینجا مطرح میشود.

    سئو حرفه ای سایت کرج

    سئو حرفه ای سایت کرج چیست؟

    با توجه به توضیحاتی که دادیم میدانید که سئو که از کلمه انگلیسی SEO و کوتاه شده عبارت (search engine optimization) است به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. این یک تعریف کلی میباشد . با این وجود وینتو با تخصصی که در عبارات مختص کرج و سئوی حرفه ای سایت کرج دارد،  میتواند در تولید محتوا و سئو مناسب برای کسانیکه دوست دارند در کلمات کلیدی کرج رتبه های بالاتری داشته باشند بخوبی شما را یاری کند. ما در طراحی سایت کرج بخوبی این موارد را رعایت میکنیم. تلاش ما همیشه این است که تولید کردن صفحات اینترنتی که برای موتورهای جستجو جذاب بوده و با امنیت و اطمینان از اینکه سایت شما به نحوه در خور و پسندیده ای مکان خود را در موتور های جستجو مخصوصا در بین رقبای کرج پیدا کرده است. در این شکل سایت به روش درستی با موتورهای جستجوکننده اینترنت تعامل پیدا کرده است. به روز و بهینه کردن صفحات وب و اینکه در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ مانند گوگل بیشترین امتیاز را داشته باشند نیز از پارامترهای موثر در سئو حرفه ای است. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند و می توان گفت سئو به مهندسی معکوس الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجوگر گفته می شود با مهندسی معکوس فاکتورهای رتبه بندی مشخص می شوند و با رعایت این فاکتورها باعث افزایش رتبه سایت و حتی رسیدن به رتبه نخست نتایج جستجو می شود.

    در اینجا میبایست یاد آوری کنیم که در طراحی فروشگاه های اینترنتی کرج نیز رعایت سئو اهمیت دو چندان دارد.

    در فرآیند سئو حرفه ای، هدف گذاری صحیح بر اساس کلمات کلیدی که مخاطب هدف به دنبال آنها جستجو انجام می دهد و ایجاد صفحات فرود با محتوای غنی و همچنین بهبود فرآیندهایی مانند تجربه کاربری و نرخ تبدیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک سئو کار حرفه ای همواره می داند که سئو بخشی مجزا از محتوا، طراحی سایت، بازاریابی، برندسازی و فرآیند فروش و جذب مخاطب نیست و بنابراین تمام فرآیندها و روندهای کاری سایت را مدنظر قرار می دهد تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را بدست آورد.

     

    مراحل سئو حرفه ای ،آنالیز سایت

    به طور خلاصه مراحل سئو حرفه ای سایت کرج  شامل موارد زیر است:

    • هدف گذاری، تحلیل و مشخص نمودن ساختار سایت از نظر معماری و محتوا
    • طراحی سایت بر اساس اولویت های مشخص شده در سئوی محلی
    • بررسی و تحلیل وضعیت سایت
    • تنظیمات سئو GWMTوآمار سایت
    • بررسی و تحلیل وضعیت رقبا
    • اصلاح ساختار و معماری سایت بر اساس کلمه های کلیدی
    • بررسی خطاهای سایت و کدهای HTMLتحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
    • بهبود کدهای خروجی و افزایش سرعت سایت
    • بهینه سازی سئو داخلی، محتوای مرتبط
    • افزودن تصویر گوگل و Rich snippets
    • ایجاد لینک موثر مرتبط با کلمات مختص کرج
    • افزایش نرخ تبدیل سایت ،CRO
    • تولید رسانه های اجتماعی و انتشار آنها برای شهروندان کرج
    • انتشار مطالب سایت در وبلاگ های مرتبط استان
    • افزایش Authority در شبکه های اجتماعی
    • ایجاد صفحه فیسبوک و گوگل
    • تولید ویدیو و انتشار آن
    • استفاده از تحلیل گر و گوگل و هدف گذاری
    • برندسازی اینترنتی و بهبودsite links
    • ایجاد صفحه فرود مناسب
    • بررسی وضعیت سایت و ارائه گزارش ماهیانه

    چند راه کار برای برتری در سئو

    در صورتیکه به دنبال برتری در سئو هستید توصیه میکنیم چند نکته زیر را مورد توجه قرار دهید:

    تاثیر سرعت سایت در سئو

    توصیه میکنیم که تا جاییکه ممکن است سرعت صفحات سایت را بررسی و در صورت لزوم آن را بهینه کنید. عوامل مختلفی وجود دارند که روی سرعت سایت تاثیر می گذارند. میتوانید از راه کار های زیر برای بررسی سرعت سایت خود استفاده کنید:

    • بهره بردن از ابزارهایی مانند Page Speed Insights که توسط گوگل تولید شده است.
    • روش دیگر سایت GTMetrix است که می تواند به شما برای یافتن دلایل کند بودن سرعت بارگذاری صفحات کمک کنند.
    • تا جاییکه میتوانید سرعت پاسخگویی سرور خود را بیشتر کنید.
    • تاثیر سرعت سایت روی موبایل در رتبه گوگل ثابت شده است. موارد زیر را برای بهبود سرعت سایت خود در نظر بگیرید:
    • عناصر CSS و Javascript مانع رندر شدن صفحات هستند . کدهای javascript و CSS و HTML میبایست بهینه شوند.
    • فایل های موجود در صفحات خود را فشرده کنید.
    • بهینه کردن تصاویر نقش بسیار مهمی در افزایش سرعت سایت دارد.
    • کش مرورگر را فعال کنید تا سرعت دسترسی کاربران زیاد شود.

     

     

    نقش محتوای بهینه در سئو

     

    کسانیکه با سئو آشنایی بیشتری دارند میدانند که محتوای خوب بیش از هرچیز دیگری نظر گوگل و موتورهای جستجو را  به خود جلب میکند و برای شما موجب کسب جایگاه بهتر در میان رقبا میشود. سعی نکنید برای فریب گوگل محتوا ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که گوگل در تشخیص محتوای با کیفیت کاملا حرفه ای عمل می کند. پس محتوای خود را با دقت زیاد تولید کرده و موارد زیر را ضمن تولید محتوا در نظر بگیرید:

    • توصیه شده از محتوای کمتر از 2000 کلمه تا حد امکان اجتناب کنید.
    • در تهیه محتوای  آموزشی اهتمام بورزید . امروزه کاربران بدنبال چنین محتوایی هستند.
    • در نوشته های خود منابع را ذکر کنید و اطلاعات را براساس آمارها و مطالعات درست ارائه دهید.
    • روی لینک های داخلی و بک لینک های با کیفیت تا جاییکه میتوانید کار کنید.
    • بصورت متعادل از کلمات کلیدی در متن بهره ببرید ولی مراقب باشید زیاده روی نکنید.
    • قدرت تصاویر با کیفیت را در صفحات اصلی سایت دست کم نگیرید .

    آشنایی با قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، تسلط به کار با تصاویر، صوت و ویدئو، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند و… در کنار یکدیگر به تولید یک محتوای خوب و بهینه می انجامد و نتیجه افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد بود.

     

    نقش تجربه کاربری (UX) در سئو

    تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) دو مقوله به هم پیوسته هستند. ساختن و تکمیل یک رابط کاربری منطقی و درست باعث ارتباط بهتر کاربران سایت، و نهایتا اشتراک‌گذاری بیشتر مطالب، بازدید‌های مجدد و البته شکل‌گرفتن لینک‌های طبیعی بیشتر خواهد شد. در تجربه کاربری (UX) شما هنگام طراحی عناصر ، تجربه قبلی مخاطب را مورد توجه خود قرار میدهید. برای تجربه بهتر کاربری توصیه میکنیم که:

     

    • باید از تگ ها و طبقه بندی برای دسته بندی محتوای خود در حد امکان بهره بگیرید.
    • منوی اصلی خود را طوری طراحی کنید که کاربری آن ساده باشد.
    • سایت خود را بیش از حد با گرافیک پر نکنید.
    • استفاده از breadcrumbs  یا “نشانگر صفحات”
    • عدم استفاده بی رویه از پاپ آپ ها (پنجره های بازشو)
    • سرعت و باز هم سرعت سایت

     

    ایجاد بک لینک مرتبط با محتوا

     

    اهمیت بک لینک در سئو قابل کتمان نیست. گوگل بارها درباره کیفیت بک لینک با صراحت اعلام نظر کرده است. مثلا در جایی عنوان کرده که یک سایت با 10 بک لینک با کیفیت و مرتبط، رتبه بهتری نسبت به سایت دیگر با 100 بک لینک بی کیفیت و نامرتبط بدست خواهد آورد. با این توصیف لازم است برای موفقیت در استراتژی تولید بک لینک از سایت های مرتبط را مورد توجه خود قرار دهید. متاسفانه دریافت بک لینک از سایت های مرتبط در بیشتر موارد زمانبر است. ولی این بک لینک ها و مزیتهای آن، ارزش زمان و هزینه ای که بابتش پرداخت کرده اید را دارد.

     

    نقش وایرال محتوا ( محتوای ویروسی ) در سئو

    محتوای ویروسی روش جدیدی برای افزایش بازدید سایت به شمار میرود. منظور از وایرال محتوا  یا همان محتوای ویروسی، محتواهایی (متن، کتاب، ویدئو، پادکست و…) است که به سرعت در اینترنت دست به دست می‌چرخند و مانند ویروس رشد میکنند. اما چگونه می‌توان چنین محتوایی تولید کرد. یکی از روش هایی که میتوانید محتوای خود را برای عده ی وسیع تری تبلیغ کنید استفاده از شبکه های اجتماعی است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزایش بازدید سایت شما شود. اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و… می توانند به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر در کسب و کار شما کمک کنند.

     

     

    بهینه سازی سایت کرج برای موتورهای جستجو

    علم و روش بهینه سازی سایت، به روش های فنی مثل عنوان صفحه مناسب ، کلمات کلیدی، تگ ها عبارات کلیدی متا تگ ها و توضیحات مناسب و محتوای که موتور سرچ برای آنها اهمیت قائل است، می پردازد. همچنین همانطور که مراحل فوق مشاهده می کنید، سئو یک مرحله قبل از طراحی سایت است، در واقع قبل از اینکه شرکتی برای خود سایتی طراحی کند، باید عوامل سئو را در آن مدنظر قرار دهد تا در آینده به مشکلی برنخورد. اشتباهی رایج که بسیاری از دوستان بدان توجه ندارند. وینتو با تلفیق درست بهینه سازی با عبارات مناسب شهر کرج میتواند سایت شما را به بهترین شکل برای رقابل در این کلانشهر یاری کند. بهینه سازی سایت کرج تخصص وینتو میباشد

    از اینرو وینتو تنها بهینه سازی و سئو سایتهای طراحی شده توسط خود را می پذیرد.

    وینتو چگونه در سئوی حرفه ای سایت کرج برای من مشارکت میکند؟

    چه روش هایی برای سئو موثر سایت مختص شهر کرج وجود دارد؟ سئو حرفه ای کرج چگونه انجام میشود؟
    قبل از هرچیز باید بگوییم که بهینه سازی سایت حرفه ای کرج یک کار طولانی و مداوم است که شامل مراحل زیر است:

    1-ابتدا آنالیز سایت کرج برای کلمات مرتبط با آن
    2- انتخاب کلمات کلید مناسب کرج
    3- تولید محتوای سالم و مفید برای جستجوی های کرجی
    4- دریافت بازخورد از گوگل و بررسی نتیجه
    5- تحلیل رقبا و بررسی مزایا و معایب محتوایی و سئو خارجی
    6- بهبود کیفیت محتوا و انتشار محتوای مرتبط
    7- بازگشت به مرحله 4 و تکرار مراحل تا رسیدن به نتیجه
    8- پس از دریافت نتیجه بازگشت به مرحله 2 و انجام فعالیت برای عبارات کلیدی جدید

    در کل می توان گفت سئو حرفه ای و علم سئو رهنمونی به سوی جلب مشتری و رونق گرفتن شغل شما و کسب درآمد بیشتر شماست.

    وینتو : ارائه کننده خدمات سئو حرفه ای کرج، بهینه سازی سایت کرج، افزایش بازدید سایت کرج، ارتقا رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجوی وب و طراحی سایت مطابق استانداردهای سئو سایت

     

    توصیه میکنیم حتما مقالات مرتبط با سئو سایت وینتو را مطالعه نمایید

     

    به این مقاله از وینتو چه امتیازی می‌دهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم (از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود)

    20 Responses

    1. سلام.
      چقدر طول میکشه که سایت ما در جستجوی عبارت آرایشگاه مردانه کرج بالا بیاد؟ طراحی سایت قبلا شده و فقط سئو نیاز داریم. مرسی

      1. سلام به شما.
        باید رد ابتدا سایت شما بررسی بشه تا ببینیم استانداردهای لازم رو در طراحی سایت رعایت کرده اید یا خیر. سپس میتونیم طبق یه برنامه و هماهنگی سایت شما رو بهینه و سئو کنیم و نتایج پیشرفت رو هم خودتون بخوبی ببینید. برقرار باشید.

    2. آقا یه سوال. سئوی سایت کرج یعنی چی؟ مگه سئو فرقی داره؟ میشه بگید سئو یعنی چی؟

      1. سلام.
        بله دوست گرامی،
        سئوی محلی ریز کاری های زیادی داره که اون رو از سئوی کلی جدا میکنه.

    3. میشه بگید شما سئوی کلاه سفید میکنید یا کلاه سیاه. از کجا مطمئن باشیم سئوی شما نتیجه میده؟

      1. در مورد سئوی کلاه سفید یا سیاه اطلاعات دقیقی نداریم.
        این اصطلاح نادرست از سوی بعضی از همکاران ما خیلی مبنی علمی نداره.
        ما کار رو بصورت استاندارد جلو میبریم و خود شما مراحل پیشرفت سئوی سایت و بالا اومدن رد نتایج گوگل رو خواهید داد.
        موفق باشید

      1. سئو به زبان ساده یعنی کمک به موتور های جستجو برای درک بهتر سایت شما ست.
        وقتی موتور جستجو ارتباط خوبی با سایت شما داشته باشه اون رو در زمان جستجوی مشتری تون در رتبه های بالاتر نشون میده. پس شانس دیده شدنتون بیشتر میشه.
        سئو فریب موتور جستجو نیست.

    4. یه خواهشی دارم. اگر ممکنه یکم درباره بهینه سازی سورس سایت هم توضیح بدید؟ این نوع سئو چه چیزی رو شامل میشه؟!

      1. باید بگم که منطبق کردن کدهای سایت ( تگ ها نظیر h1 تا h6 و …) با متد طراحی وب روز و منطبق با اصول سئو رو بهینه سازی سورس سایت میگن. سعی میکنیم یه مقاله خوب در این زمینه تقدیم کنیم
        میتونید از ابزارهایی نظیر:
        W3C markup validation service
        Feed Validation Service
        استفاده کنید

    5. نظرشما در مورد بک لینک چیه
      به نظرتون خریدن بک لینک کار درستیه؟
      برای سایتمون هرچی لینک میدم به سایت اصلیم بک لینک نمیخوره مشکل از کجاست؟

      1. سلام. البته که خریدن بک لینک میتونه اگر رعایت اصولی داشته باشه کار درستی محسوب بشه. دقیق متوجه قسمت دوم سوالتون نشدم

      1. سلام.
        وقتتون بخیر
        خوشحالیم که راضی هستید و البته برای ما هم کار کردن با شما افتخاری محسوب میشه.
        در مورد قیمت هنوز افزایشی نداشتیم ولی حقیقتا قیمت های ما در مقایسه با دیگر دوستان ناچیز بوده و با توجه به تورم و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور ناچاریم بزودی افزایش کمی داشته باشیم.
        البته در حال حاضر داریم با همون قیمت سال گذشته کار میکنیم.
        ارادت

    6. ما در زمینه کار خودمون یه رقیب داریم که خیلی قوی هستند. میتونیم از شما قول بگیریم که رتبه اول گوگل رو برای ما بدست بیارید؟

      1. متاسفانه نمیشه به این راحتی قول داد.
        اول رقبای شما بررسی میشن
        بعد یه قرارداد همکاری بسته میشه.
        و نهایتا باید بگم که باز نمیشه کسب رتبه رو در قرارداد ذکر کرد.
        رتبه های گوگل متعلق به هیچ کس جز گوگل نیست. و ذکر اون در قرارداد مانند فروش مال غیر محسوب میشه. حتی اگر موفق بشیم شما رو در رتبه یک گوگل قرار بدیم شما میتونید با شکایت در دادگاه نسبت به فروش مال غیر ما رو مقصر قلمداد کنید.
        با اینحال میتونید روی تجربه ما حساب کنید. ما هم تمام تلاش خودمون رو میکنیم.

    7. برای همه وب سایت ها مانند هتل داراری و امثال ان صحبت شده در سایت شما ولی در مورد طراحی وب سایتی که بتوان در ان مطالب اموزشی فنی یا غیر فنی قرار داد و از کسب درامد کرد حرفی بمیان نیامده این مورد را چگونه بایستی انجام داد.

      1. با سلام.
        ممنون مییم کمی بیشتر توضیح بدید.
        منظور شما سایتی اختصاصی در زمینه آموزش هتلداری ست؟
        و نه لزوما خدمات هتلداری؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    در اینباره بیشتر بخوانید ...

    روش های مختلف قیمت گذاری سئو سایت
    مقالات سئو

    قیمت سئو سایت چگونه محاسبه میشود؟

    با این مقاله قرار است بدانید چرا باید از سایتی که تعرفه و قیمت گذاری از پیش تعیین شده برای سئو دارد فرار کنید. و

    چه مواقعی به سئو نیاز نداریم؟
    مقالات سئو

    چه زمانی به سئو نیاز نداریم؟

    آیا همیشه سئو برای سایت شما ضروری است؟ چه سایتهایی ممکن است به سئو نیاز نداشته باشند؟ اگر سایت ما سئو لازم نداشته باشد باز