بالا آمدن در گوگل در حداقل زمان (ویرایش پاییز 98)

روش های بهبود رتبه در گوگل در اسرع وقت

بالا آمدن در گوگل در حداقل زمان (ویرایش پاییز 98)

  • تکنیک های بالا آمدن در گوگل در اسرع وقت

    این مقاله مدتها بود مورد توجه دوستان زیادی قرار گرفته بود. تصمیم گرفتیم تا با آخرین ترفندها برای دوستان بروزرسانی کنیم (پاییز 98 )

    سوال مکرری که از ما در وینتو پرسیده میشود این است؟

    چطور در حداقل زمان از گوگل بالا برویم و بر بلندای قله گوگل بیاستیم؟ رمز و راز سایتهای بالا در نتایج گوگل چیست؟ چرا گوگل بعضی از سایتها را بیشتر دوست دارد؟

    چیزی که ثابت شده است این است که، نمیتوان انتظار داشت که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در 10 نتیجه اول گوگل ببینید (یا در مواردی صفحه های بعدی).  اگر نکاتی را رعایت بفرمائید ممکن است این نتیجه را بگیرید. خب سوال این است که اینکار چگونه بدست میاید؟

    در ابتدا باید بدانید که راه میانبری برای این قضیه وجود ندارد. مسیر موفقیت تقریبا مشخص است. اگر کسی پیشنهاد غیر معقولی در این زمینه داشت (مانند بالا آوردن سایت در یک هفته و …) بدانید دارد قناری رنگ شده به شما میفروشد!!

     

    معیارهای بالاآمدن در گوگل در زمان کوتاه چیست؟

     

    _ قدم اول، نام دامنه ای است که تا حد ممکن میبایست با کلمات کلیدی مدنظر شما منطبق باشد. (یا حداقل پیشتر در اینترنت بدنام نشده باشد)

    اگر دامنه مرتبطی نیافتید توصیه میکنیم از دامنه کاملا جدیدی استفاده کنید. تا بتوانید خودتان با برندینگ در زمان معقولی سایت را از نردبان گوگل بالا ببرید.

    بعضی از دامنه ها به شدت برای مدل های از کسب و کار مناسب هستند. کلمات کلیدی مرتبط با کسب  وکار را در بر میگیرند. (برای مثال  هر ربات عاقلی میداند که دامنه Mohre.ir به شدت در زمینه کالای فنی تخصصی است.) با این توضیح شاید بفهمید چرا بعضی از دامنه ها قیمت بالایی دارند. البته که بهتر است بجای دامنه های .info و .biz دامنه های .com ، .net و .org انتخاب شوند، چراکه موتورهای جستجو نسبت به دامنه های مشابه و جایگزین دید خوبی ندارند. اخیرا دامنه هایی با پسوند .ir در بین کاربران ایرانی شهرت خوبی یافته اند.  جالب است که بدانید جستجوگر Bing مشکلی با انواع دامنه ها ندارد و حتی دامنه های .cc ، .ws و .tv را نیز بخوبی ایندکس می کند و در نتایج نشان میدهد؛ لذا حجم بیشتری از کلمات کلیدی شامل ترافیک آمده از این موتور می شود.

    اگر در زمینه انتخاب نام دامنه خوب نیاز به مقاله خوبی دارید ، اخیرا این مقاله را برای شما عزیزان آپدیت کرده ایم تا بدانید (مثلا چرا دامنه .co نخرید)  انتخاب نام دامنه 

    خبر بد اینکه  موتور جستجوی بینگ که مربوط به شرکت مایکروسافت است در ایران طرفدار زیادی ندارد، از اینرو توصیه نمیکنیم روی آن سرمایه گذاری کنید. و البته که این مقاله روی ابرجستجوگر گوگل متمرکز است. پس حتما مقاله بالا را بخوانید.

    مهم: یک تجربه شخصی در مورد نام دامنه کاملا منطبق وجود دارد و آن این است که گوگل ممکن است فرض کند کاربرانی که یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند واقعا دنبال سایت شما می گردند لذا به سایت شما اولویت بیشتری نسبت به عمر، لینک، سئو و … می دهد.

    قدم دوم : روش دیگر این است که از سوی کارشناسان سئو، سایت شما برای یک جستجوی راهبردی و مشخص سئو می شود و در خارج از آن بسیاری از فاکتورهای سئو لازم است. اگر تاکنون متعجب بوده اید که چرا سایت هایی با محتوای کم در نتایج جستجو رتبه های خوبی دارند، پاسخ جستجوی راهبردی است.

    طبق توضیحات بالا آیا می توانید سایت خود را در عرض مدت کم در نتایج گوگل بالاآورد؟  اغلب متخصصین سئو اشتباه رایجی را مرتکب میشوند. اشتباه آنان این است که قبل از اینکه در سایت محتوای سئو شده مناسب بگذارند و نقایص آن را پر کنند آن را در گوگل بالا آورده اند. گوگل پس از بررسی دامنه جدید، جستجوی محتوای سایت را آغاز می کند و وقتی محتوی غنی و مناسبی نیابد بنوعی برچسب غیر مفید روی سایت شما میگذارد.

    از این جهت همواره توصیه می شود که قبل از اینکه در سایت خود محصول یا محتوای سئو شده قرار دهید آن را در مسیر لینک سازی خارجی یا سئو خارجی قرار ندهید.

    گرفتن لینک های خارجی همواره ایده خوبی بوده است و شاید ثبت کردن سایت در سایتهای مرتبط باعث تلنگر زدن به جستجوگر باشد که یعنی شما هم هستید، در نظر داشته باشید که برای مدتی دامنه ای بدون محتوا/صفر دارید و اگر دامنه تان را از به تازگی خریداری کرده اید و برای مدت زیادی غیرفعال بوده است، اضافه کردن ابزار وبمستر گوگل شدیدا بسیار توصیه می شود. با بررسی ومستر تولز ممکن است متوجه شوید که سایت ایندکس نمی شود و در این لحظه شما می توانید در روند کار خود تغییر ایجاد نمائید.

     

    یک نکته مهم اینکه در حالت معمول، شما نباید انتظار داشته باشید که سایتتان در ماه اول فعالیت به رده بالای گوگل برسد، اما بالا آمدن سریع در گوگل شدنی است و ممکن است بتوانید دسته ای از شرایط دلخواهتان را نیز ایجاد کنید. فرض کنید که می توانید نام دامنه کاملا منطبقی را بدست بیاورید، محتوای سئو شده خوب اضافه کنید و شروع به دریافت لینک های مفید کنید.

    در نظر داشته باشید که همیشه بالا آمدن در نتایج گوگل در مدت کوتاه ، بالا ماندن شما را تضمین نمی کند و ما مثال های زیادی دیده ایم که به قله رنک رسیده و سپس برای شش ماه به رتبه های پایین سقوط کرده و مجددا به صفحه اول بازگشته است.

    افزایش رتبه گوگل

    چند توصیه برای بالا آمدن در گوگل ( هرچه سریع تر ):

     

    • توصیه میکنیم کلمات و عباراتی را بعنوان کلمه کلیدی انتخاب کنید که از نظر معنایی ، فنی یا به هر شکل دیگه ای نزدیک به کلمات هدف هستند. انتخاب کلمات کلیدی بلند مناسب، مهمترین قسمت کار شماست.
    • محتوای مناسب با این نوع کلمات کیلید درست کنید.
    • لینک سازی در فروم ها، سایت ها و بلاگ هایی که میتونید داخلشون لینک قرار بدید
    • اشتراک گذاری صفحه مورد نظر در شبکه های اجتماعی

     

    امیدوارم با رعایت دقیق این موارد بتونید نتیجه هرچه بهتر بگیرید و در حداقل زمان بالا آمدن در گوگل را تجربه کنید .

     

    به این مقاله از وینتو چه امتیازی می‌دهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم (از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود)

    2 Responses

      1. سلام.
        اگر بنا به دلایلی تماس شما نتیجه نداد میتونید برای ما sms ارسال کنید تا ما با شما تماس بگیریم.
        ایمیل ما هم همیشه در دسترس شماست. (پایین سایت)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    در اینباره بیشتر بخوانید ...

    روش های مختلف قیمت گذاری سئو سایت
    مقالات سئو

    قیمت سئو سایت چگونه محاسبه میشود؟

    با این مقاله قرار است بدانید چرا باید از سایتی که تعرفه و قیمت گذاری از پیش تعیین شده برای سئو دارد فرار کنید. و

    چه مواقعی به سئو نیاز نداریم؟
    مقالات سئو

    چه زمانی به سئو نیاز نداریم؟

    آیا همیشه سئو برای سایت شما ضروری است؟ چه سایتهایی ممکن است به سئو نیاز نداشته باشند؟ اگر سایت ما سئو لازم نداشته باشد باز