روش های کسب در آمد تضمین شده از سایت

کسب در آمد تضمین شده از سایت

روش های کسب در آمد تضمین شده از سایت

  •  

    کسب در آمد از وبسایت دیگر افسانه نیست. این موضوع به کرات ثابت شده است. تبدیل یک سایت به محل درامد برای شما با روش های درست قابل اجراست. روش هایی که در زیر برای کسب درامد به شما معرفی میکنیم میتواند با ترکیب شدن با علاقه شما نتایج حیرت انگیزی برای شما ببار بیاورد. پس بعد از مطالعه این مقاله و قبل از انتخاب روشی برای کسب درآمد از یک سایت حتما به علاقه مندی خود رجوع کنید.

     

    شاید به اشتباه تصور کنید که یک سایت تنها با استفاده از فروش کالا میتواند در آمد کسب کند. اما حقیقت این است که کسب درآمد تضمین شده از یک سایت بدون امکان فروش کالا دغدغه افراد زیادی شده است. و البته بسیاری در این راه به موفقیت های خوبی رسیده اند.

    ممکن است روش های کسب درآمد از سایت بسیار بیشتر از موارد ذکر شده در پایین باشد اما ما در اینجا محبوب ترین (و قابل پیش بینی) نکات کسب درآمد را که تا حدود زیادی تضمین شده اند برای شما ذکر میکنیم. 

     

    انواع سایت برای کسب درآمد خوب

    انواع مختلف سایت ها

    بطور کلی وب سایت های اینترنتی با انگیزه های متفاوت راه اندازی می شوند. تعدادی از این سایت ها تنها یک وب سایت جهت قراردادن اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت ، حرفه یا یک بیزینس هستند و صاحبین آنها انگیزه ای برای جذب مشتری توسط وب سایت خود ندارند. افزایش بازدید سایت لزوما به معنای افزایش درآمد این سایتها نیستند. درآمد این مدل از سایت ها در حقیقت تنها از طریق جذب مشتری برای آن شرکت یا حرفه است. این مدل از سایتها موضوع بحث ما نیستند.

    دغدغه‌ی امروز دنیا، بیشتر از هر چیز دیگری محتواست

    ولی برخی سایت ها هم معرف خدمات یا محصولات شرکت خاصی نیستند و  تنها خودشان در نقش یک محل کسب درآمد از طریق نمایش محتوا ایفای نقش می کنند. مثلا سایت هایی که با انگیزه جذب آگهی و یا حق اشتراک طراحی و مدیریت می شوند. موضوع بحث ما این مدل از سایتها و روش های کسب درآمد آنهاست.

    کسب در آمد از تبلیغات

    اگر تولید کننده محتوای ارزشمندی هستید میتوانید با ایجاد یک سایت و تولید محتوا و جذب بازدید کننده، از فضاهای تبلیغاتی سایت یا اپلیکیشن خود بطور بهینه استفاده کنید و در آمد خوبی جذب نمایید.

    کسب درآمد از عضویت ویژه

    اگر توانایی تولید و عرضه محتوای آموزشی دارید میتوانید با ایجاد یک سایت محتوا محور و فروش عضویت ویژه بخوبی کسب درآمد کنید. در نظر داشته باشید که در این روش کیفیت خوب محتوا مد نظر خواننده است و به هیچ عنوان بازدید سایت در این روش برای شما درآمد زایی و کسب درامد ندارد . در روش کسب درآمد از عضویت ویژه هرچه محتوای اختصاصی و ارزشمند تری داشته باشید شانس بیشتری برای کسب درآمد بیشتر خواهید داشت. سایت “متمم” نمونه خوبی در این زمینه است.

     

    کسب درآمد از تبلیغات کلیکی PPC

    اگر بتوانید با تولید محتوای خوب و رایگان جذب ترافیک و بازدید داشته باشید میتوانید به کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی امیدوارم باشید. این مدل از تبلیغات امروزه بین همه سایتهای محتوا محور همه گیر شده است و سایتهای زیادی خدمات خود را در این زمینه به مخاطب ارائه میکنند. این مدل از تبلیغات را تبلیغات همسان  ویا Native Advertisements نیز می نامند. تبلیغات همسان کمتر از بنر ها و ویدئو های تبلیغاتی مزاحم،  بازدید بینندگان شما را اذیت میکند . در تبلیغات همسان بدلیل هم راستا بودن تبلیغ با نیاز مخاطب بمراتب از هر نوع تبلیغ دیگری برای مخاطب جذاب تر است. امروزه در میان سایتهای ایرانی حتما دیده اید که بسیاری از سایتها در بخش انتهایی مقالات خود مطالب مشابهی را به مخاطب پیشنهاد میکنند.

    برای جذب تبلیغات از این طریق میتوانید از خدمات سایتهایی نظیر ، صبا ویژن ،  کلیک یاب ، یکتانت و مواردی از این دست استفاده نمائید.

     

    جذب درآمد از طریق رپرتاژ آگهی

    اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو باعث شده سایتهای زیادی برای درج این نوع تبلیغات به سایتهای محتوا محور رجوع کنند.  در این روش متنی مرتبط با موضوع سایت شما به صورت اختصاصی توسط سایت پذیرنده یا آگهی دهنده آماده می شود و باهدف دریافت بک لینک های با کیفیت و همچنین معرفی خدمات در سایت شما منتشر می شود.

    در نظر داشته باشید که رپورتاژ آگهی بصورت دائمی است و هیچ گاه نمی بایست از سایت شما پاک شود. رپرتاژ باعث ایجاد بک لینک های دائمی و با کیفیت برای سایت آگهی دهنده می شود.

    برای جذب تبلیغ از طریق رپرتاژ آگهی لازم است علاوه بر بازدید بالا، اهمیت و قدرت بالایی در دامنه شما وجود داشته باشد. در واقع سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند بیشتر می توانند روی گرفتن سفارش رپورتاژ آگهی حساب کنند.

     

    محتوای اسپانسری

    این مدل از محتوا درست همانند رپرتاژ اگهی عمل میکند. با این تفاوت که مخاطب هیچ لینک یا موردی از تبلیغ در داخل محتوا نمی بیند. تنها در انتهای مقاله لینک سایت سفارش دهنده درج می شود. یکی از مزیت محتوای حمایت شده یا محتوای اسپانسری نسبت به رپورتاژ آگهی این است که مخاطب کمتر احساس تبلیغاتی بودن محتوی را می کنند. سایت برترین ها یکی از منابع درآمدی خوب خود را محتوای اسپانسری اعلام کرده است.

     

    در آمد از طریق خبرنامه ایمیلی

    با جذب مخاطب از طریق یک سایت محتوا نحور میتوانید از طریق خبرنامه و ارسال تبلیغات نیز برای خود جذب درآمد خوبی داشته باشید. با این وجود توجه داشته باشید که ارسال ایمیل های تبلیغاتی زیاد باعث کاهش اعضای سایت شما خواهد شد و استفاده از این روش توصیه نمی شود. با این وجود سایتهای زیادی هستند که این روش را نیز برای کسب درآمد انتخاب کرده اند.

     

    جذب تبلیغ در صفحات خاص

    ممکن است یکی از مقالات شما بازدید بسیار خوبی داشته باشد و مورد توجه شرکت های خاصی قرار بگیرد. میتوانید اط تبلیغات ویژه در آن صفحه های خاص نیز جذب درآمد خوبی داشته باشید.

     

    حرف آخر

    ممکن است بتوانید از تمامی روش های بالا یه قسمتی از آنها کسب درآمد داشته باشید. این موضوع تا حدود زیادی به سایت شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از تبلیغات محتوایی و کلیکی باعث آزردگی کاربران سایت تان میشود و میتواند در کاهش بازدید سایت شا موثر باشد. همیشه قسمتی از درامد های احتمالی از سایت خود را برای هزینه در سایت اختصاص دهید تا روند پیشرفت سایت شما منفی نشود.

     

    بدیهی ست که اگر  مخاطب نداشته باشید هیچ سایتی تمایل به تبلیغ کردن در سایت شما ندارد پس نگذارید تبلیغات مزاحمتی برای مخاطبان شما ایجاد نماید.

    اگر یک سایت محتوا محور دارید میتوانید برای روش های کسب درآمد با کارشناسان ما مشورت نمائید.

    همچنین میتوانید تجربه خود را در این زمینه با ما و دوستان خود در میان بگذارید. برای این منظور از قسمت نظرات سایت وینتو استفاده نمائید.

    به این مقاله از وینتو چه امتیازی می‌دهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    فهرست مطالب

    پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم (از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود)

    2 Responses

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    در اینباره بیشتر بخوانید ...

    روش های مختلف قیمت گذاری سئو سایت
    مقالات سئو

    قیمت سئو سایت چگونه محاسبه میشود؟

    با این مقاله قرار است بدانید چرا باید از سایتی که تعرفه و قیمت گذاری از پیش تعیین شده برای سئو دارد فرار کنید. و

    چه مواقعی به سئو نیاز نداریم؟
    مقالات سئو

    چه زمانی به سئو نیاز نداریم؟

    آیا همیشه سئو برای سایت شما ضروری است؟ چه سایتهایی ممکن است به سئو نیاز نداشته باشند؟ اگر سایت ما سئو لازم نداشته باشد باز